A Mango i a El Corte Inglés els agradaria, però no oblidem a les víctimes del Rana Plaza de Bangla Desh

Dos articles que sintetitzen la situació a Bangla Desh i l’utilització de la responsabilitat social empresarial com a eina per controlar els danys a la reputació corporativa de les grans empreses transnacionals.

Els dos publicats originalment al Setmanari La Directa número 348 del 22 de maig de 2013 (Pots col·laborar amb la directa a través d’una nova campanya de micromecenatge)

Made in Bangla Desh: Un desastre anunciat però molt lucratiu

Responsabilitat social empresarial: signar acords 1.127 morts després?

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: